donderdag 21 april 2011

De laatste loodjes.......

Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil weg! De kinderen hebben vanmiddag de laatste uurtjes op school doorgebracht. Ik moest nog even de auto naar de garage brengen om de airco te laten verversen...
Want die hebben we vast nodig. In ieder geval het eerste stuk door Nederland haha! Bij Esther ff op de koffie geweest, daarna samen zonnebrand en aftersun gehaald bij de ACTION. ( Die moet ik tenslotte 2 weken missen haha!)
Bijna alles staat klaar, op wat toiletartikelen na. En dan.... slaat de twijfel ineens toe: Heb ik wel alles, ben ik toch niet iets vergeten, etc?? Om gek van te worden. Nou pech, alles wat we vergeten zijn, kopen we daar wel! Vanavond nog even naar Noordwolde om een zwembad-abonnement te kopen voor Mike & Yoni, laatste booschappen doen, dan Jimbo naar Esther brengen en daarna de auto vol proppen. Dan zijn we er echt klaar voor!!  (denk ik...)


1 opmerking:

  1. Ja gelukt, heb me geregistreerd en kan een reactie geven! Heb op hyves gelezen dat jullie al op tijd in frankrijk waren. Lekker!
    Nog een klein stulje en julle zijn op de plek hahaha
    Geniet ervan Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen