zondag 24 april 2011

Bubbels, bubbels en nog eens bubbels!

We zijn inmiddels op de plaats van bestemming: Salionze in Italiƫ. Het is hier prachtig!
De reis is vlekkeloos verlopen. Vrijdag zijn we vertrokken en we moesten nog even iets afleveren bij het moederbedrijf van KS Tools in Duitsland. ( Frankfurt) Dat was de eerste stop. De kinderen vermaken zich prima achterin de auto met de dvd speler, de Ipad, spelletjes, snoepjes etc......
De tweede stop was bij de Burg King. FEEST!! Dat was meteen het diner en daarna zijn we doorgetuft naar het hotel in Frankrijk. (Seltz) Een leuk kleinschalig hotel met een prachtige familiekamer.
 
De volgende ochtend zijn we na een stevig Frans ontbijt weer vertrokken. Nog 630 km voor de boeg.
Na 2 stops komen we rond 17.30 uur aan bij het Familypark Altomincio in Salionze.
Eerst melden bij de receptie en daarna de caravan zoeken. Er rijden hier meneren rond op golfkarren die je bagage bij de caravan afleveren. Wat een luxe he. Het is nl. een autovrij park.
Na het uitpakken van de meeste koffers en tassen, moesten we eerst boodschappen doen. De winkel sluit nl. om 19.00 uur. Dus snel wat water, olijfolie, Lambrusco, etc. gekocht.
Daarna zou ik pannenkoeken bakken. Lekker makkelijk er hoefde alleen maar water
bij het pannenkoekmeel.... Oeps... we hebben alleen maar water met bubbels...
Ach dat moet ook kunnen toch. Pannenkoeken met bubbels, koffie met bubbels en Labrusco met bubbels.... Het moet kunnen toch! Hahaha!
 

Sinds vanmorgen hebben we water zonder bubbels, maar we weten nu ook dat we gewoon water uit de kraan kunnen gebruiken. Opgelost!! De pannenkoeken waren heerlijk en de koffie smaakte ook goed.
 

Mike & Yoni vermaken zich prima,  er zijn veel kinderen en veel speeltuinen. Ze zijn inmiddels vertrokken naar het zwembad.
Ik ben benieuwd er zijn wel 6 glijbanen geloof ik. We zullen het straks wel horen. Ik ga met mijn mannetje koffie drinken. Ciao!

VROLIJK PASEN!!
 



WORDT VERVOLGD!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit!
    Jullie ook een fijne paasdagen!

    liefs Syl
    Altijd handig om te weten....pannekoeken met bubbelwater!hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,ziet er super uit!! Lekker genieten met zn vieren!!!
    Bubbel pannekoek dat lijkt mij ook wel wat!

    Liefs!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en het ziet er gezellie uit met al die kleurtjes. Bubbels in de pannekoeken ik zal er aan denken.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat een geweldig verhaal, ik had nog niks gezien maar nu weet ik het. Zo te zien ziet het er geweldig uit en kunnen Mike en Yoni zich daar best vermaken. Wel even insmeren anders is het over. Jullie Blog ziet er ook echt gelikt uit en geeft het duidelijk weer. Voor straf eten wij straks ook pannekoeken. Johan heeft het eerste gedeelte van de reis al weer terug verdiend begrijp ik maar ja pak wat je pakken kan en je komt er toch langs. Ik zou bij glijbaan 3 beginnen. En hier zitten we ook in de Paaseieren, Blijf genieten en we volgen jullie alleen de tijd speeld echt een rol, het is nu bij jullie al weer 23.00 uur dus koese.
    Dikke tuut van ons allemaal en we horen weer. Opa en de rest.

    BeantwoordenVerwijderen