maandag 25 april 2011

De eerste dag: Yoni kwijt, bloedende teen en tortellini!

Gisterochtend gingen Mike & Yoni te zwemmen. Na een uurtje kwam Mike terug, maar zonder Yoni. Yoni was er niet meer... en haar handdoek ook niet... Nou ze was ook niet naar de caravan terug gegaan..
Want bij ons was ze niet. Rara!! Mike ging wel even zoeken. Hup op de fiets en terug naar het zwembad. Daar was Yoni niet. Hup naar de speeltuin, daar was ze ook niet en ze was ook niet bij haar nieuwe vriendinnetje???????????????????? Papa ging ondertussen ook maar op zoek.Nou weten wij natuurlijk wel dat ze niet in 7 sloten tegelijk loopt, maar toch..Nou die had haar binnen 5 minuten gevonden. Wat bleek nou: Er was nog een zwembad tegenover het bad met de glijbanen. Daar was mevrouw naar toe gegaan, maar was vergeten  haar broer in te lichten. (Ze wilde vast haar kunsten van haar C diploma in het diepe uitproberen..) Ze kwam toevallig net aangelopen.. Zo alle harten weer gerust en nu maar hopen dat ze elkaar een beetje beter op de hoogte houden..
De kinderen zijn 's middags aan het midgetgolfen geweest en daarna hebben ze weer gezwommen. Joahn en ik hebben even de camping verkend en een klein stukje rondom de camping. We zitten vlakbij een uitloop van het gardameer met een paar stuwen erin. Prachtig gezicht en er zwemmen vreselijk veel vissen in. Ook hebben we veel salamanders gezien. Leuk om van de week ook even met de kinderen naar toe te gaan. Die wilden gisteren niet mee, want ze hadden het te druk haha!
 
Papa heeft met zijn racefiets de eerste fietsroutes verkend. Hij heeft maar liefst 50 km gefietst in 1 uur en 45 min.  









Terwijl Johan dus aan het fietsen was, heb ik maar even orde op zaken gesteld in de caravan en toen ik dacht even van de zon, een muziekje en een goed boek te gaan genieten, stootte ik op weg naar mijn luie stoel mijn teen ergens heel hard tegen aan. Ach dat valt wel mee dacht ik.. Totdat ik naar beneden kleek en toch wel aardig wat bloed zag stromen. Heeelllppp!! Eerst maar ff deppen met een stukje wc papier, want keukenrol hebben we nog niet. Toen de pleisters maar gauw gezocht en
geknipt. Gauw er overheen plakken, want wat je niet ziet is er niet, haha!
\Maar het klopte wel vreselijk.

Ach niet zeuren en gauw in je boek beginnen en genieten van de zon. Voor ik het wist was Johan alweer terug. We hebben even boodschappen gedaan voor het avondeten. Tortellini met speksaus en Grana Padano! HEERLIJK! Zo dat was dag1!


Mijn eigen paasei!

2 opmerkingen:

  1. Nou dat was dan wel weer even een spanning met die Yoni. Ze ligt nu gelukkig als ik dit schrijf weer lekker in haar bedje (of nog niet???) Heeft Johan alweer zo'n all inclusive bandje om, mag dan wel een grotere route voor de lijn uitzoeken. De Caravan ziet er ook gezellig uit. Misschien zijn er wel vissen voor de BBQ, even in de folie en klaar is kees. Even voor de redaktie de Blog is geweldig maar ik kan geel niet lezen, zal wel aan mijn kleurenblindheid liggen. We hebben hier een rustdag ingelast voor spelletjes enz. Woensdag gaan we weer los en zullen we wel weer wat tekst hebben voor onze blog. Dikke kus voor iedereen en we houden jullie blog in de gaten.
    Opa & de Johnny's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HaHA,kan niet missen met een augustus maagd die gaan gewoon hun eigen weg!! Maar flink in het gloorwater met die teen,zuivert lekker (of hij valt eraf,maar wat je niet ziet mis je niet)
    Druk hé zo,n vakantie,veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen