zaterdag 26 november 2011

Nieuwe hobby!


Zo eindelijk weer eens berichtje van mij. Sinds de zomervakantie heb ik een nieuwe hobby.
Nee... schrijven is het niet, haha!! Ik schilder, of klieder tegenwoordig. Het is maar hoe je het wilt noemen. Ik beleef er in ieder geval veel plezier aan. Je wordt er lekker rustig van.
Mike en Yoni zijn razend enthousiast. Ik heb dus in ieder geval al 2 fans!! Ik ben zelf al wat jaartjes fan van Bianca Leusink. ( www.biancaleusink.nl ) Van haar kunst wordt ik erg vrolijk. Afgelopen zomer hebben we met zijn 4-tjes een bezoek gebracht aan haar atelier in Ootmarsum. In het echt zijn haar schilderijen nog mooier! Dat heeft mij er toe aangezet om zelf eens te stoute schoenen aan te trekken.
Ik dacht: "Dat moet ik toch ook kunnen!"  Ach en zo ontstaat een nieuwe hobby, je schildert wat je zelf mooi vindt. Ik noem het zelf maar "moderne kunst".
Hieronder laat ik een paar van mijn kunstwerken zien:


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten